Gidiciyim

Bundan sonra yaşam felsefem

Bundan sonra yaşam felsefem

Ne kadar saçma değil mi? Kesinlikle öyle. Ne desem boş Hiçbirşey hissetmiyorum ki bu daha da saçma. Demin bişey yazacaktım unuttum galiba. Aklımda birşeyler vardı. Hep böyle oluyor zatii. Geliyolla gidiyolla. Acayip uykum vardı o da kaçtı. Kaçıran ne peki? Beni bu denli huzursuz eden ne ? Yüreğimi darlayan, beynimi meşgul eden sorun ne ? Bi kere ortada bi sorun var mı ?  Boğuluyorum. Bir sebebim yokken hemide . Saçma.

Buralara ait değilim Buralardan kastımın ne olduğunu bilmiyorum ama ait değilim işte. Bu dünya da olabilir bu ülkede olabilir- bu şehirde olabilir. Eksiğim biraz. Biraz kırgınım birşeylere. Değer görmek istiyorum nedense. Ama kimse bana dokunmasında istiyorum aynı zamanda. Çelişkiler içindeyim. Çelişkilerimin içinde yapayalnızım.

Heh buldum lan niye huzursuz olduğumu! Sessizlik huzursuz etti beni. Kafamın içinde hiçbir ses kalmadı. Daha önceden hep benimle konuşan seslerim sustu az önce. Ondan lan boşluğum. Amk yine yalnız kaldım..

Özgür falan kaldığım yok . Gidiyom lan ben

Yorum bırakın